maanantai 25. marraskuuta 2013

Ulkomaalaisia askartelulehtiä

Olen viime aikoina innostunut ostamaan ulkomaalaisia askartelulehtiä. Jostain syystä en aiemmin ollut edes kunnolla tiedostanut niiden olemassaoloa, kunnes kerran paikallisen S-marketin lehtihyllyllä silmiini osui pari muovikääröön pakattua askartelulehteä ja päädyin kiikuttamaan ne kassalle. Niistä innostuneena lehtiä onkin sen jälkeen tullut hankittua jonkin verran. 


Mollie Makes lehden sisältöä.

Ulkomaalaisten askartelulehtien hinta pyörii useimmiten noin 10 eurossa. Kallista hintaa kompensoi kuitenkin se, että useimmissa lehdissä tulee kylkiäisenä erilaisia askartelutarvikkeita. Itse olen saanut ostamieni lehtien mukana esimerkiksi leimasia, glitterjauhetta ja erilaisia papereita. Huono puoli on kuitenkin se, että kylkiäisten takia lehdet on pakattu muovikääreeseen. Näin ollen lehteä ei pysty selaamaan etukäteen, vaan ostopäätös täytyy tehdä kansilehden perusteella.


Quick Cards made easy -lehden sisältöä.

Ainakin meidän paikallisessa S-marketissa lehtivalikoima on hämmästyttävänkin laaja ja suurimman osan lehdistä olen ostanut sieltä. Joitain lehtiä olen kuitenkin hankkinut myös Sokokselta. Omia suosikkejani ovat Made in Paper, Papercraft inspirations ja Quick Cards made easy. Suomalaisista lehdistä tulee nykyään ostettua oikeastaan vain Ihana. Se kuitenkin ilmestyy niin harvoin, että numeroiden välissä on kiva saada muutakin selailtavaa. :)

Made in Paper -lehden sisältöä.

Onko siellä ruudun takana muita, jotka tykkäävät ulkomaalaisista askartelulehdistä? :)

3 kommenttia:

  1. Mollie Makes -lehti on ihana selailtava, tosi kaunis ja paljon katseltavaa. Mutta vain vähän siinä on minulle ollut suoraan ideoita. Silti tahdon sortua ostamaan sen liian usein!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkös, oon juurikin samaa mieltä! :D Viimeksi sorruin ostamaan sen siksi, että mukana tuli seinäkalenteri ensi vuodelle.

      Poista
  2. Täällä myös yksi ulkomaisten lehtien fani. Etenkin Quick Cards Made Easy on mun suosikki, koska siinä ohjeet on tosiaan enimmäkseen helppoja ja nopeita. Ohjeiden lisäksi ko. lehdessä on mun mielestä muutenkin hyvää sisältöä - esim. vinkkejä erilaisista askartelutarvikkeista, ilmaisista digileimoista jne.. Eikä ne kylkiäiset ainakaan heikennä ostopäätöksen tekoa. ;)

    VastaaPoista